Menu

Προέλευση εκπαιδευτικού υλικού

Μεταξύ των πηγών προέλευσης του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού ενός ΑΨΜ συμπεριλαμβάνονται και οι εξής:

1.Μετατροπή σε ψηφιακή μορφή σημειώσεων, διαφανειών, ασκήσεων, υποδείξεων λύσεων, λογισμικού, οδηγιών και λοιπού υλικού που χρησιμοποιούνται σήμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. 

2.Ανάπτυξη νέου εκπαιδευτικού υλικού όπως αυτό που περιγράφτηκε στο (1). Σημειώνεται ότι η ανάπτυξη του νέου υλικού συμβάλει στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της δομής και του περιεχομένου των υφιστάμενων ψηφιακών μαθημάτων του Ιδρύματος (π.χ., ανάπτυξη διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης). 

3.Καταγραφή σε μορφή βίντεο συνιστωσών του μαθήματος (διαλέξεις, εργαστήρια, κ.α.), και σύνδεση του υλικού αυτού με το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε με τις  διαδικασίες (1) ή (2).

4.Προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού που παρήχθη με τις διαδικασίες (1), (2) ή (3) στις ειδικές απαιτήσεις προσβασιμότητας. 

Εκπαιδευτικό υλικό αποτελεί ό,τι εντάσσεται οργανικά στο μάθημα και εξυπηρετεί τους στόχους του, όπως καταγραφή διαλέξεων, εργαστηριακές ασκήσεις  (πρότυπα πειράματα), αλλά και υλικό από μελέτες και εργασίες πεδίου, ανασκαφές, θεατρικές παραστάσεις, χειρουργικές επεμβάσεις κλπ, ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο. 

 

back to top